sâmbătă, 25 septembrie 2010

Imi aprind o tigara. Strada e pustie in jurul meu. E noapte. Copacii se aliniaza in randuri drepte de o parte si de alta a drumului. Becurile galbene abia lumineaza strada. Inchid ochii. Vad particulele subatomice cum se opresc din miscare. Unda colapseaza si in jurul meu realitaea se schimba. Deschid ochii. Soarele e sus pe cer si in jurul meu sunt oameni. Astept.. Si o vad cum vine. E cu prietenele ei si rade. Fericita. Isi scutura parul. E atat de aproape de mine incat pot sa-i simt parfumul. Intoarce capul si ma priveste. Ii zambesc. Imi aduc aminte cum o tineam de mana si ne plimbam prin acelasi loc in care suntem acum. Pentru mine a trecut doar o zi dar pentru ea eu nu am existat niciodata. Si trece mai departe fara sa stie ca m-am jucat cu timpul . M-am jucat cu timpul pentru ca ea sa nu ma intalneasca nicidata. M-am jucat cu legile fizicii, am produs un efect fara sa existe o cauza pentru ca ea sa poata fi fericita. Intr-o linie temporala in care nu ne-am intalnit. Ma intorc si ma uit dupa ea. O vad cum intoarce capul si imi zambeste. Ii zambesc si eu. Si sunt trist. Pentru ca eu o sa-mi amintesc de ea. Si inchid ochii si realitatea se modifica in jurul meu.

3 comentarii:

Sabina Laiber spunea...

Hm.. odata imi aduc aminte ca citeam astfe de randuri si nu ma prindeam despre cine e vorba... acum sunt la fel de confuza.. Scrii fain, cu toate ca ti-as cere sa dezvolti mai mult amalgamul de ganduri ce formeaza "timpul" in mintea ta. :)

Leto Atreides spunea...

asta e frumos cu "timpul". ca daca scrii despre el si-l sucesti in jurul tau obtii doar un amalgam. paradoxuri. niciodata nu o sa ai ceva concret cand te joci cu timpul...

Anonim spunea...

...eram acolo...nici nu zambeam,nici nu nu eram fericita...ti-am intalnit privirea...si imediat mi-am amintit...DE TINE