miercuri, 23 iunie 2010

orbiting the sun...


Ati avut vreodata vise atat de intense incat in momentul in care te trezesti nu stii sigur care este visul si care e realitatea?
Am visat ca ma aflam intr-o nava spatiala in orbita in jurul soarelui. Si stateam in picioare in fata unei ferestre polarizate privind soarele, acea masa imensa de hidrogen. Si eram hipnotizat. Nu-mi puteam desprinde privirea si ochii incepusera sa-mi lacrimeze. Imi simteam pielea de pe fata arzand si tot nu ma puteam desprinde de acolo. Din spatele meu se apropia cineva dar nu ma puteam intoarce.
Atunci m-am trezit. Scaldat in transpiratie si cu ochii in lacrimi. Si tot ce puteam sa vad era imaginea soarelui intiparita pe retina.
Am avut visul asta de 3 ori pana acum. Si in fiecare vis persoana din spatele meu e din ce in ce mai aproape. Si de fiecare data eu ma trezesc speriat.
Cu asta m-am trezit astazi intiparit in memorie. Cu soarele si cu ochii negrii ai unei fiinte blonde.


Niciun comentariu: